با گلکسی نوت و اس ۲۲ اولترا خداحافظی کنید؛
galaxy-s22-ultra-en-situation-3.jpg

پرچمدار بعدی Galaxy S22 Note است!

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های گلکسی نوت را از خط تولید خود خارج کند و در عوض قابلیت‌های این محصولات را با پرچمداران گلکسی اس ترکیب کند. در این راستا، امروز افشاگری مدعی شد گوشی Galaxy S22 Ultra با نام Galaxy S22 Note معرفی می‌شود و دیگر خبری از نسخه‌ی اولترا نیست.

اگر خبرهای دنیای موبایل را دنبال کرده باشید احتمالاً می‌دانید شرکت سامسونگ قصد دارد در اوایل سال آینده اعضای جدید از گوشی‌های سری گلکسی اس را در سه نسخه‌ی Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra رونمایی کند و در چند هفته‌ی اخیر افشاگری‌های بسیاری حول این محصولات منتشر شده است. در این راستا، امروز جزئیات جالبی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ افشا شد.

کمپانی سامسونگ احتمالاً سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۲را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد و هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، افشاگری‌های بیشتری در مورد این محصولات منتشر می‌شود. امروز یکی از افشاگران دنیای موبایل، رنگ‌بندی و ترکیب حافظه‌ی سری گوشی‌های Galaxy S22 را در اکانت توییتر خود افشا کرد و افشاگر دیگری نیز از تغییر نام Galaxy S22 Ultra به Galaxy S22 Note خبر می‌دهد.

Samsung-Galaxy-S22-Ultra-2.jpg

بر اساس گفته‌های Snoopy Tech، از نظر ترکیب حافظه سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ با نسل قبلی خود یعنی Galaxy S21 تفاوت چندانی ندارند. مانند سال گذشته سامسونگ مدل‌های معمولی و پلاس را با ۸ گیگابایت حافظه رم و مدل اولترا را در دو نسخه‌ی ۱۲ و ۱۶ گیگاباتی تولید و عرضه می‌کند.

snoopy.jpg

وی همچنین مدعی شد گوشی‌های Galaxy S22 و Galaxy S22+ در سه رنگ سیاه، سفید، سبز و Pink Gold معرفی می‌شوند و گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ‌های سیاه، سفید و Dark Red عرضه خواهد شد.

افزون بر این، به گفته‌ی افشاگر مزبور، حافظه داخلی این گوشی‌ها نیز شباهت بسیاری به سال قبل دارد؛ گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی معرفی می‌شوند، در حالی که گوشی Galaxy S22 Ultra در دو نسخه‌ی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگاباتی وارد میدان خواهد شد.

جالب اینجاست که هم‌اکنون از معرفی اولین گوشی ۱ ترابایتی سامسونگ (Galaxy S10+) بیش از دو سال می‌گذرد، اما هیچ‌کدام از پرچمداران جدید غول کره‌ای دیگر حافظه‌ی یک ترابایتی ندارند.

s22.jpg

در کنار این‌ها، امروز افشاگری به نام Tron خبری بسیار جذاب و تکان‌دهنده منتشر کرد. به گفته‌ی وی سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا را به گلکسی اس ۲۲ نوت تغییر نام دهد و از این پس پرچمدار سری گوشی‌های Galaxy S نام دوست‌داشتنی Note را به دوش خواهد کشید. هرچند حضور هر دو نام S و Note در یک محصول به نظر عجیب و غیرطبیعی است، اما با توجه به مشکلات زنجیره تامین و کمبود تراشه، شاید این تنها راه برای نگه‌داشتن نام محبوب Galaxy Note است

tron.jpg